Celkem
s DPH 0 Kč
Optická skla TRILOGY

NEJPEVNĚJŠÍ A NEJLEHČÍ SKLA ODOLNÁ PROTI CHEMICKÉMU / odolná proti acetonu - vhodné do chem. průmyslu a kadeřnice / A MECHANICKÉMU POŠKRÁBÁNÍ, ZARUČUJÍ 100% UV OCHRANU A S ANTIREFLEXNÍ ÚPRAVOU, KTERÁ MINIMALIZUJE ODLESKY.

VHODNÉ DO VRTANÝCH BRÝLÍ, PRO SPORT, PRO ŘIDIČE, MALÉ DĚTI, SENIORY I PRO EXTRÉMNĚ NÁROČNÁ ZAMĚSTNÁNÍ.

Obchodní podmínky

 

ETRŽBY

-Elektronická evidence tržeb je zde prováděna  v BĚŽNÉM REŽIMU od 1.3.2017 dle zákona č.112/2016 sb.,o evidenci tržeb par.25 odst.2.pism. a )

je vydávána  účtenka s fiskálním kodem.

EET -podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online,v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

OBCHODNÍ PODMÍNKY    

jsme provozovna i eshop    -LZE NÁS KDYKOLIV NAVŠTÍVIT A PROHLÉDNOUT SORTIMENT Z ESHOPU  viz adresa kontakt  provozovny           

 

Objednávku lze  s registrací s heslem ,nebo bez registrace,emailem nebo telefonicky  

-pokud vám nepřijde po objednání email s vaší objednávkou do 5 minut od objednání neprodleně nás kontaktujte pravděpodobně se zboží neobjednalo a u nás se objednávka neobjevuje a nevíme o ní. Nutno objednávku opakovat,popřípadě nás o této skutečnosti neprodleně informovat emailem nebo telefonicky -náš telefon 721148485.Děkujeme.

-lze i osobní odběr Provozovna Oční optika,Eva Kačerová,Benešova 511,Poliklinika 2.Poschodí ,Stříbro,34901 =BEZBARIÉROVÁ PROVOZOVNA -NÁJEZD OD LABORATOŘE DO STARÉ BUDOVY NA KONCI CHODBY VÝTAH -JSME V 2. POCHODÍ  Provozní doba je shodná s provozem eshopu=podávání informací!Prodej na eshopu je možnost objednávat  24 h denně nonstop ,dotazy jen v provozní době/VIZ KONTAKT/.                             

                      OBECNÁ USTANOVENÍ

1. Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, platné pro nákup v internetovém obchodě na adrese www.optika-stribro.cz a na provozovně Benešova 511,Stříbro 34901 .Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu www.optika-stribro.cz .Oční optika Kačerová Eva ,Hornická 833,Stříbro 34901   Provozovna :oční optika ,Benešova 511 poliklinika,Stříbro 34901  Provoz ID 1004252111  IČO 68779208,   DIČ CZ7655192039,certifikovaný výrobce zakázkových zdravotních prostředků evideční číslo MZ ČR  201451213

zdravotní pomůcky  zhotovuje a vydává oční optik nebo dioplomovaný specialista oční technik jak na provozovně tak i přes internetový prodej

obborná telefonní konzultace s očním optikem a diplomovaným specialistou očním technikem zaručí maximální odborné informace pro objednání zakázky 

ČÍSLO ÚČTU PRO ČESKÉ PLATBY PŘES ÚČET 2719180267/0100

 

POKUD PLATÍTE ZE SLOVENSKA  

IBAN      CZ0801000000002719180267

SWIFT    KOMBCZPP  

                                                                      /POKUD TOTO BANKA NEPŘIJME JEŠTĚ PŘIDEJTE PÍSMENA XXX TAK ABY BYL KOD  SWIFT 11 MÍSTNÝ

název účtu     Eva Kačerová

název banky   Komerční banka a.s.

adresa příjemce Eva Kačerová ,Hornická 833,Stříbro 34901

adresa banky Komerční banka a.s.,Na příkopě 33,  Praha 1, 11407 ,P.O.BOX 839

2. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s platnou legislativou České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a Zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami Obchodním zákoníkem, vše ve znění stávajících novel.

Pojmy:

1. Spotřebitelská smlouva – v tomto případě smlouva kupní, kde smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.2. Dodavatel/Prodávající – je osoba (podnikatel), která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, tedy přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.3. Kupující/spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.4. Kupující/nikoli spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.5. Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží dodavatelem na webové stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím – spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel potvrdí kupujícímu informativním emailem na zadaný email v objednávce nebo telefonicky, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.6. Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách:

1. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačními podmínkami, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

2. Smlouva je uzavírána v českém jazyce; nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě www.optika-stribro.cz a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky, stejně jako reklamační podmínky, jsou zobrazeny v internetovém obchodu www.optika-stribro.cz a je tak umožněna jejich archivace a reproduce kupujícím.


Zboží:

1. Internetový obchod www.optika-stribro.cz nabízí a dodává výrobky vyrobené na území ČR nebo dovezené do ČR pouze oficiálními cestami od výrobců nebo od autorizovaných distributorů. Všechny výrobky jsou výrobcem určené pro trh EU.

2. Aktuální dostupnost zboží je u každé prodávané položky vyznačena jasným a určujícím způsobem. Není-li informace o dostupnosti zboží pro kupujícího zřetelná, pak si ji může ověřit na kontaktech internetového obchodu viz telefon nebo email

 

Platební podmínky:

1. Kupující může uhradit objednané zboží na dobírku nebo zaplatit předem na bankovní účet,pokud není objednané zboží uhrazeno přes bankovní účet do 14 dnů od objednání zboží je objednávka zrušena , při osobním odběru také platební kartou , hotově nebo šeky sodexo ,ticket a jiné dle našich smluv 

2. Zvolí-li kupující způsob platby zálohovou fakturou, dodavatel zašle zálohovou fakturu na objednané zboží včetně ceny za dopravu. Zboží bude odběrateli zaslané neprodleně po připsání platby na účet dodavatele.

3. Součástí každé dodávky zboží je platný daňový doklad.

4. Pro smluvní obchodní partnery zasílá dodavatel objednané zboží na fakturu. Splatnost faktury a další podmínky jsou dohodnuty individuálně.

5.při objednání zboží ze Slovenska  platí podmínky nákupu Ćeské republiky .Zboží je možné zaslat až po uhrazení objednávky předem na účet  2719180267/0100

Termín dodání:

1. Kupující je předem informován o aktuální skladové dostupnosti nabízeného zboží (viz čl. 4, bod 2). Převážná většina nabízeného zboží je držena skladem a obratem expedována.

2. Objednávky přijaté do 12:00 jsou expedovány k přepravci  dle zvoleného způsobu dopravy u skladových následující den.Pokud volíte brýle se skly pak je dodací doba 3-14 dní dle typu zvolených skel. Z důvodu rychlé obrátky zásob může výjimečně dojít ke krátkodobému vyprodání zásob zvoleného produktu.

3. Dodavatel odesílá objednané zboží na adresu uvedenou v objednávce.

4. Není-li dodavatel schopen dodržet termín dodání do 14 dnů může zákazník od kupní smlouvy odstoupit písemně.

Právo odstoupení od smlouvy:

1. V souladu s  Občanským zákoníkem má kupující, který je spotřebitelem, právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu a bez jakékoli sankce. Kupující, který není spotřebitelem, nemůže toto právo uplatnit. Toto právo neslouží primárně jako způsob řešení reklamace zboží. Kupující může realizovat toto své právo tím, že projev vůle o odstoupení od smlouvy odešle,nebo sdělí prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Zboží je možné doručit osobním vrácením nebo doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců (např. Česká pošta). V případě, že se spotřebitel rozhodne pro odstoupení od smlouvy, pak zboží vrátí s neporušenými ochrannými prvky.

2. Při nesplnění uvedených podmínek v bodě 1. nemůže spotřebiteli vzniknout žádná újma na jeho právu odstoupit od smlouvy. Prodávající však vůči spotřebiteli může uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží, pokud k takovému snížení hodnoty dojde poškozením dodaného zboží nebo nedodáním zboží v jeho kompletním stavu. Případnou kompenzací není dotčeno právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce.

3. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, je zároveň vrací zákazníkovy všechny peníze které od něj přijal včetně nákladů na dopravu. Ta je počítána podle nejnižší možné ceny dopravy nabízené naším obchodem, tedy 39.-Kč. Částka bude odesláne nejdéle do 14 dnů od účinnosti projevu vůle odstoupení způsobem, jaký si spotřebitel zvolí účet nebo složenkou.

4. Před vrácením zboží je vhodné informovat dodavatele a tak předejít případnému nedorozumění. V případě, že bude zboží vráceno bez předchozí domluvy, peněžní částka bude zaslána na zpáteční adresu udanou na zásilce.

5. Dodavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě zcela zjevné tiskové chyby týkající se ceny nebo popisů výrobku v katalogu

6.Kupní smlouvu lze měnit či stornovat pouze dohodou s prodejcem a to pouze v případě, nedošlo-li již k plnění smlouvy či odeslání zásilky. V opačném případě je kupující povinen uhradit veškeré náklady prodejce, které s vyřizováním jeho objednávky již vznikly (zejména telefonické hovory, objednání a poté vrácení zboží dodavateli, poštovné a balné atd., do max. výše 1000 Kč) a to nejpozději do 14 dnů.

     V případě neuhrazení nákladů ve stanovené lhůtě, se považuje případ za porušení smlouvy ze strany objednavatele a pohledávka spolu s pokutou 1000 Kč bude postoupena advokátní kanceláři k vymáhání.

Co když balíček nepřevezmu/ne­vyzvednu?

V případě, že již objednané zboží na základě závazné objednávky nebude zákazníkem stornováno a nebude převzato od přepravce ani vyzvednuto na příslušné poště,nebo převzato na provozovně náleží prodávajícímu smluvní pokuta ve výši 1000,- Kč, a dále náhrada poštovného a balného v příslušné výši. Pokud objednávka nebude uhrazena ve stanoveném termínu a nebude uhrazena smluvní pokuta , bude tato částka postoupena k vymáhaní exekucí.

 7.Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.    Tyto podmínky se nevztahují na individuálně vyrobené čočky viz. § 53/odstavec 8. Na objednání a zábrus individuálních brýlových čoček, může být prodejcem požadována záloha nebo celková částka vždy předem.Je to výroba na zakázku.Zboží po závazném objednání nelze  stornovat,pokud je jíž objednáno   zabroušeno a zhotoveno nebo již odesláno,zboží po odeslání a následném přijetí nelze vracet do 14 dnů jako u běžných výrobků.

 

Cena:

1. Cena zboží je uvedena v internetovém obchodě dodavatele na adrese www.optika-stribro.cz a v emailu potvrzujícím objednávku zboží.

2. Ceny jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků PHE, které spotřebitel pro získání zboží zaplatí.

3. Ceny nabízené v internetovém obchodě  platí výhradně pro objednávky generované prostřednictvím Internetového obchodu            www.optika- stribro.czNevztahují se na objednávky uskutečněné jinou formou (telefonicky, e-mailem, na provozovně atd).

4.uplatnění slevové karty sleva 30% nebo 20%-před nákupem předložit slevovou kartu jinak nelze slevu následně dodatečně uplatnit.Slevu lze uplatnit na objednávku kompletních brýlí,pokud si donesete vlastní obrubu zakoupenou v jiném obchodě ,sleva30% nebo 20% na skla nelze uplatnit ,hradíte cenu plnou +cenu za kompletaci dle ceníku.

Záruka:

1. Internetový obchod www.optika-stribro.cz poskytuje na dodané zboží záruku v zákonné délce 24 měsíců. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. U zboží, kde je to nezbytné, vystaví prodávající záruční list, který kupující obdrží současně se zbožím. U ostatního zboží prokazuje kupující původ zboží dokladem o zaplacení. Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad ke zboží po dobu záruční lhůty uschovat.

 

2. Dále provozovatel zaručuje, že pokud bude důsledně dodržen návod k použití, nedojde k poškození produktu.

 

 

Reklamace:

1. Kupující je povinen si zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem kupujícímu. V případě vnějšího poškození obalu je povinen společně s dopravcem zásilku rozbalit a ověřit fyzický stav dodaného zboží. O zjištěných vadách dodávky je kupující, povinen s dopravcem sepsat protokol.

2. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, nebo které při odborné péči bylo možno zjistit. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu, je nutno podat o tomto stavu prodávajícímu písemně zprávu do tří pracovních dnů po převzetí.

3. Při reklamaci vad na zboží, kupující oznámí zjištěné vady prodávajícímu písemně na adrese prodávajícího. V oznámení kupující uvede zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a nárok, který v důsledku vady uplatňuje, tedy dodání chybějícího zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit doklad o zaplacení (nebo dodací list) a vlastní reklamované zboží.

4. V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, budou vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.

5. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu. Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.

Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a marketingových akcí prodávajícího a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání). Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejm. pro zasílání obchodních sdělení, telemarketing, sms), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu      -        Oční optika,Eva Kačerová,Benešova 511,Stříbro 34901 . Pokud je kupující registrován má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu.

 

 

Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout vyřízeni objednávky, pokud jsou  údaje neúplné nebo vzbuzuji pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnuti zašle provozovatel informaci na mailovou adresu zákazníka.

 

Doprava:

1. Pro všechny zákazníky internetového obchodu 

Zboží je zasíláno na území České republiky a po domluvě předem i na Slovensko

 

 DOBÍRKA -

Česká pošta                                                                               149,-kč                                                                                                               

 

 

 

   BALÍK DO RUKY-

Česká pošta-  / platba předem na účet před odesláním zboží/

                                                                                                   balík   99,-kč 

 

 

 

Česká pošta -doporučeně,balné a převod euroměny z banky na koruny - SLOVENSKO  platba předem na účet       350-kč 

PRO PLATBU ZE SLOVENSKA ZADEJTE IBAN A SWIFT 

IBAN     CZ0801000000002719180267

SWIFT KOMBCZPP  

POKUD BANKA NEPŘIJME 8.MÍSTNÝ KOD ,JEŠTĚ PŘIDEJTE ZA KOD PÍSMENA

XXX /KOD BUDE 11 MÍSTNÝ/ 

Osobní odběr: zdarma 0,-kč rezervace objednávkou ,mailem ,tel.přes shop

 

Neručíme za zpoždění doručení zásilky přepravcem při zaslání zboží expres do 24 hodin od objednání popřípadě doporučeně nebo dobírkou.

pro urychlení vyskladnění zasílejte kopii platby z banky na email,při zvolení platba předem   přes účet ,urychlíte tím vyskladnění,jinak čekáme na příchod platby ,až po naběhnutí platby objednávku kompletujeme tj,pokud je dodací doba 2-3 dny tj.tak dodací doba od úhrady.

Ceny

          Dobírka   149,- Kč

      Balík do ruky a balné/platba předem za zboží přes účet / cena   99,-kč

  • osobní odběr zdarma na provozovně 0,-kč
  • doporučený balík platba předem na účet - Slovensko  350,-kč